Loading...

اخبار

محبوبیت نسخه‌های مختلف اندروید نزد کاربران

نوشته شده در : 2022/08/14 - 00:00
براساس آمار منتشر شده در ماه آگوست سال جاری، نسخه 12 اندروید از محبوبیت چندانی برخوردار نیست و تنها 13 درصد کاربران از آن استفاده می‌کنند.
براساس آخرین آمار منتشر شده توسط گوگل، تنها 13.3 درصد از کاربران از اندروید 12 استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که این میزان در مقایسه با گزارش‌های منتشر شده در ماه می، حدود هفت درصد رشد داشته‌است. گزارش‌های منتشر شده در ماه می نشان می‌دهند که حدود 6.6  درصد کاربران، سیستم عامل اندروید 12 را روی گوشی خود نصب کرده‌اند. 
اندروید
نمودار منتشر شده توسط گوگل نشان می‌دهد که اندروبد 11 با وجود اینکه نسخه قدیمی‌تری در مقایسه با اندروید 12 به حساب می‌آید، 27 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده و بیشترین میزان استفاده را به خود اختصاص داده‌است. 
در حال حاضر، اندروید 11، پراستفاده‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید نزد کاربران است و بعد از آن نسخه‌های 10 و 9 با 22.3 و 14.5 درصد استفاده، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار می‌گیرند. 

درباره جدیدترین محصول سامسونگ، می‌توانید به خبر تبلت‌های تاشوی سامسونگ مراجعه کنید. 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!